AZ N-BOMBA RÖVID TÁVÚ HATÁSAI

Az elmére gyakorolt hatások:

  • látási és hallási hallucinációk
  • zavarodottság és tájékozódási zavar
  • zavaros kommunikáció
  • agresszió
  • paranoia és pánik
  • nyugtalanság
  • álmatlanság

A testre gyakorolt hatások:

  • remegés
  • émelygés/hányás
  • ájulás és öntudatvesztés
  • izomgörcsök
  • nehéz légzés
  • magas fehérvérsejtszám
  • gyors pulzus
  • a test elsavasodása (ami kómához és halálhoz vezethet)
  • rendkívül magas vérnyomás
  • rendkívül magas láz
  • rohamszerű/akaratlan rángatózás, csapkodás
  • a vese működési zavarai
  • szívroham
  • légzési elégtelenség
  • agyvérzés

„Sikerült betennünk a barátomat a kocsiba... Az utazás során a barátom kikapcsolta a biztonsági övet, és megpróbálta kinyitni az ajtót, és kiugrani, pedig kb. 90-nel mentünk.

Megpróbáltam elmondatni vele mindent, hogy mi történt vele aznap, hogy leellenőrizzem a mentális állapotát. Képtelen volt emlékezni BÁRMIRE is, ami történt...” – T. S.


AZ N-BOMBA HOSSZÚ TÁVÚ HATÁSAI

Néhány fogyasztónál az N-bomba tartós és súlyos szorongást, illetve depressziót okoz, amely állapot eltarthat hónapokig vagy akár évekig is. Ez képi hallucinációk formájában jelenik meg, csíkozott színek, nagy mértékben torzult vizuális képek és színvillanások jellemzik.

Az N-bomba használata a fentieken túl veseelégtelenséget és halált is okozhat.

Egy 18 éves férfi az első fogyasztást követően rohamokkal került kórházba. Az orvosok nem tudták a rohamokat leállítani, és a férfi négy napot töltött a kábítószer által okozott kómás állapotban.

Egy 18 éves minnesotai fiatal kábítószert vásárolt, és nem tudta, hogy a szer valójában 25I-NBONe. Továbbadott valamennyit a szerből a „barátainak”, együtt drogoztak, és a szemtanúk állítása szerint az egyik barátja egyszer csak elkezdett „remegni, hörögni és nyáladzani”, és a fejét földhöz csapkodta. Végül elvesztette az eszméletét, és meghalt. A fiatal drogvásárló/-kereskedő ellen gyilkosság volt a vád.

Egy 21 éves St. Louis-i férfi hasonló dolgokat tapasztalt. Miután beszedte a szert, a végtagjai hirtelen elkezdtek mindenfelé csapkodni, és elkezdte leszaggatni az alkatrészeket az autóban, amelyben éppen ült. Nem sokkal ezután meghalt.

„A kórházban ébredtem fel ágyhoz bilincselt kézzel, mellettem egy rendőr ült, és fogalmam sem volt, hogy mi történhetett. Azt mondták, ott feküdtem a földön, és nem reagáltam semmire... magas volt a vérnyomásom, és a pulzusom felpörgött, és azt mondták, csodálkoztak, hogy nem kaptam szívrohamot/gutaütést, vagy hogy nem haltam meg. Amikor a nővér megpróbált vért venni tőlem, megütöttem, és le kellett fogniuk. Megütöttem egy rendőrt is. Három napig voltam kórházban, és több orvos is azt mondta, hogy csoda, hogy aznap éjjel nem haltam meg.” – N. B.

„Fogalmam sem volt, hogy ki vagyok. Csak azt tudtam, hogy bajban vagyok. Órákon át ez ment... a szívverésem percenként 140 felett volt, és a testhőmérsékletem vadul ingadozott. Nem voltam ura az érzéseimnek és a gondolataimnak. Egyetlen dolognak voltam tudatában: a rettegésnek. Azt hiszem, egészen addig nem érted meg, mi is a pokol, amíg nem jársz ilyen közel a halálhoz. Az, hogy én túléltem, nem jelenti azt, hogy te is túl fogod élni. Őszintén hiszem, hogy ha akár csak 1 milligrammal is többet veszek be, abba belehaltam volna. Simán meghalhattam volna szívrohamban vagy túlhevülésben, szerencsés vagyok, hogy életben maradtam. Ez a szer nem éri meg a kockázatot.” – G. M.